A közös repülések élménye hajt minket. Maya már készült az estére, mint kiderült, blogjában elolvashatjátok, Gábor kolléga pedig Peti meghívására csatlakozott hozzánk, mindnyájunk örömére.
Két Fokker 70-es és két Tupoljev 134-es készülődik a kunmingi előtéren. TeamSpeaken tartjuk a kapcsolatot, osztjuk az észt, egyeztetjük az útitervet. Ami ma nem túl bonyolult, hiszen egy VOR outbound radiálját és egy másik inbound radiálját fogjuk használni, és mindkettő a 144-es. A távolság csupán 275NM a meglevő terv szerint, amin Peti változtatásai alapján jókorát rövidítettünk.
A távolban a Tatrawingses kistuskó gurul, az előtérben a Capathian Tu-134-es VSZU-jának (APU, vagy segédhajtómű) ajtaja tárva-nyitva / The taxiing Tatrawings Tupolev is in the distance, Carpatihian's Tu with APU doors open wide in the foreground
Maya a Malév színeiben, Gábor a sógorok festésével, Peti azeri, jómagam pedig a Carpathian VA kék-fehérjében. Már ahogy én láttam. Mert azért az IVAP néha csinál csuda dolgokat. A végén, Maya képén látszik is majd a különbség.
Felszálláshoz készülődve - CAH024, XIL128, HAGAB, és TTW132 már a levegőben
Ki számítógépen száll fölébe, annak térkép e táj...
... ahol a 2000 méteres hegyek közt húzódódik a kínai-vietnámi határvidék / Chinese-Vietnamese border among the 2000 m high mountains
Végső egyenesen / On final
6217 láb magasan fekszik ZPPP, Kunming nemzetközi repülőtere, ehhez képest Hanoi 39 lábnyi mélységben van, a tenger szintje fölött alig valamivel. A fülkéből látszik is már a horizonton a Vietnámi-öböl.
A short-haul jetek párosával járnak / Short-haul jets are coupled
És ahogyan Maya látta a kvartettet.
Természetesen vannak divíziókhoz, VA-khoz, különböző eseményekhez, túrákhoz kapcsolódó csoportos repülések, amikkel nem célunk versenyezni, de azért jól esik, ha sokan repülünk mi így, egyszerre - vonom le képriportunk végén a kétségtelen és közhelyszerű konzekvenciát.
Nna, ez az év is jól kezdődik! ;)
Utolsó kommentek