Present position

An 24:  LHBP-LZKZ-...-ZPPP

Tu 134: LHBP-LZKZ-...-LYBE-LHBP.

Tu-134 World tour

This blog is about a world tour of two virtual pilot friends. TTW132 (of Tatrawings VA) aka Peti & CAH024 (of Carpathian VA) aka Miki. We're flying the Tupolev Tu-134 aircraft, using Microsoft Flight Simulator and IVAO network - as proud members of the Hungary Division of International Virtual Aviation Organization.

The route of the tour is flexible. Anyone can join us, anytime, anywhere, with any type of aircraft. We use SCS Tu-134A model, and conventional navigation method (VOR/DME, NDB, NAS1) but it's not a must.

Feel free to come and fly with us!

Utolsó kommentek

  • TTW132: @Takoca: Szia, köszönjük a jókívánságot és a képeket: szuperek - körbe is néztem, nagyon hangulato... (2011.11.03. 00:04) Zihuatanejo felé
  • Takacsi: Halihó! örülök, hogy még repültök :) csináltam két képet Ferihegyen, gondoltam megmutatom itt i... (2011.11.02. 22:48) Zihuatanejo felé
  • TTW132: @Takoca: Üdv Pilóta Kolléga (?) :) A csendes felszín alatt döbbenetes mértékű munka folyik - Los A... (2011.04.28. 08:16) Egy éve úton
  • Takacsi: Halihó! mi történet az elmúlt hónapokban?? ??? (2011.04.19. 01:19) Egy éve úton
  • lavor: Ez király hogy ennyi idótök van és nem marhasággal töltitek. Jobbitó szándékkal azt tanácsolom, ho... (2009.12.29. 17:58) Xi'an-ba, hármasban
  • Utolsó 20

Az utolsó indonéz repterecske

2010.09.28. 22:19 - CAH024

Peti mester útvonaltervének ékköve ez a kis repülőtér, az utolsó állomásunk Indonéziában, még a Fülöp-szigetek előtt: Naha. WAMH


Naha fényei

Pontosan 1096 méter hosszú aszfaltos pálya, világítás, ILS, VOR, NDB adók nélkül. Elvileg ide Tu-134-el nem lehet leszállni, gyakorlatilag viszont khm megoldható. :) Az alap navigációt a kiinduló reptér VOR adójának radiálja szolgáltatta, de a megközelítéskor már ennek a jele is elveszett, ezért korrekt VFR megközelítést kellett alkalmazni.


On final, szolid gázfröccs, pár tíz kiló kerozin

Szerencsére jó látási viszonyok voltak, még az alkonyat ellenére is, így hosszúfalra besorolva, kirepülve, majd egyetlen nagy fordulóval már végsőn is voltunk. Érdemes lett volna már a tenger fölött kilebegtetni és a küszöbre tenni a főfutót, mert alig bírt szegény kistuskó megállni a pálya végén, reverz, interceptor, fékek, két kéz, két láb ide vagy oda. De megállt! Mondjuk a felszállás is érdekes lesz. :)


Melyik sötét folt a pálya?

Peti ünnepélyesen ígéretet tett, hogy Alaszkától már úgy tervezi a túra állomásait, hogy a biztonságos le- és felszálláshoz szükséges minimum 7600 lábnyi (kb. 2500 m) pályahossz meglegyen. Bevasalom. ;)


Á, itt még gurulunk. Majd a küszöbnél fog megállni - az orrfutó a fűben.

A bejegyzés trackback címe:

https://tu-134.blog.hu/api/trackback/id/tr642330867

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása