Present position

An 24:  LHBP-LZKZ-...-ZPPP

Tu 134: LHBP-LZKZ-...-LYBE-LHBP.

Tu-134 World tour

This blog is about a world tour of two virtual pilot friends. TTW132 (of Tatrawings VA) aka Peti & CAH024 (of Carpathian VA) aka Miki. We're flying the Tupolev Tu-134 aircraft, using Microsoft Flight Simulator and IVAO network - as proud members of the Hungary Division of International Virtual Aviation Organization.

The route of the tour is flexible. Anyone can join us, anytime, anywhere, with any type of aircraft. We use SCS Tu-134A model, and conventional navigation method (VOR/DME, NDB, NAS1) but it's not a must.

Feel free to come and fly with us!

Utolsó kommentek

  • TTW132: @Takoca: Szia, köszönjük a jókívánságot és a képeket: szuperek - körbe is néztem, nagyon hangulato... (2011.11.03. 00:04) Zihuatanejo felé
  • Takacsi: Halihó! örülök, hogy még repültök :) csináltam két képet Ferihegyen, gondoltam megmutatom itt i... (2011.11.02. 22:48) Zihuatanejo felé
  • TTW132: @Takoca: Üdv Pilóta Kolléga (?) :) A csendes felszín alatt döbbenetes mértékű munka folyik - Los A... (2011.04.28. 08:16) Egy éve úton
  • Takacsi: Halihó! mi történet az elmúlt hónapokban?? ??? (2011.04.19. 01:19) Egy éve úton
  • lavor: Ez király hogy ennyi idótök van és nem marhasággal töltitek. Jobbitó szándékkal azt tanácsolom, ho... (2009.12.29. 17:58) Xi'an-ba, hármasban
  • Utolsó 20

Cseljabinszkből Tyumenybe

2009.12.16. 07:32 - CAH024

7. USCC, Chelyabinsk - USTR, Tyumen
TH(579) AR(187) QF(315)

2009/DEC/15 2054Z-2150Z - CAH02

A vendégszerető Cseljabinszk után (én két napot is időztem ott) most Tyumenybe megyünk. Barátunk, a Wikipédia szerint 500.000 ember lakja a Tura-parti várost, ami 2144 kilométerre fekszik Moszkvától. Szóval már jó messze járunk a fővárostól.

A szakaszt a két kolléga ezúttal külön-külön teljesítette - TTW132 Peti HA-GAB kollegával repült, akit szeretettel üdvözlünk ezúton is köreinkben. Már többször repültünk együtt így hárman, és remélem, sokszor csatlakozik még hozzánk a túra folyamán. Jómagam a fenti dátumon teljesítettem a Cseljabinszk-Tyumeny távot. Peti, jó szokásához híven itt is bérelt egy Antonovot, és iskolakörözött, míg meg nem kezdtem az eljárás lerepülését.

Enroute TTW132 & HA-GAB (Tu-134+Fokker 70)

A mai repülés enyhe hóesésben és a következő METAR szerint kezdődött:

USCC 152000Z 34006MPS 9999 -SN SCT011 OVC070 M26/M30 Q1017 TEMPO 1600 SHSN RMK QFE743 27000060

 

Egyszóval kevés szél, nagy hideg, néhány felhő. A Tuskó bekalibrálva, (később technikai részletekbe is belemegyünk, nem csak túranaplót írunk) NDB-k betekerve, egy szál induló VOR-adónk is, hogy segítsen az indulási eljárás (SID) lerepülésében. Kigurulás, sima felszállás, és már meg is van az első adó. A másodikra repülve zavarba ejtően sokára jön be a tjumenyi reptéren már rendelkezésünkre álló ILS(!). DME - mint kiderült - az FS-ben nem társul hozzá, csak iránysáv és siklópálya. Így távolságot nem tudunk mérni, viszont - ahogy Peti fogalmazott, a reptér jól körbe van bástyázva NDB-kkel. :)

Látványosan alacsonyan lerepült eljárás / Spectacular height for a spectacular approach procedure

A megközelítést a térképen szereplő magasság helyett jóval alacsonyabban végeztem, ami nem volt szándékos, de nem is korrigáltam az 1600 lábas magasságon - úgysem zavart senkit a környéken, és még jó képeket is lehetett lőni. Az autopliotot kikapcsolva inkább kézzel fejeztem be a leszállást - jó laposan, de döccenésmentesen érkezve a betonra. A 03-as pályáról hosszú taxizás után beálltam a rám váró TTW132 mellé. Bár többen is várhattak volna. Mondjuk pár, népviseletbe öltözött sztyuvi. :)

Érkező METAR: USTR 152100Z 02005MPS 9999 SHSN SCT040CB OVC070 M30/M35 Q1022 TEMPO 2000 SHSN BKN007 RMK QFE756/1008 03CLRD65 30750029

 The chartered An-2 TTW132 & the just arrived Tu-134 CAH024 at Tyumen Airport

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://tu-134.blog.hu/api/trackback/id/tr661601369

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása